joi, octombrie 23, 2008

MISTERUL INTOTDEAUNA ESTE FASCINANT

Unde se afla limitele Universului?Exista oare acestea?Pentru ca orice inceput are si sfarsit.Orice cuprins se margineste cu ceva...noi nu putem vedea dincolo de stele si miliardele de astri ascunsi privirilor dar si stiintei ne pot dezvalui poate candva,peste milioane de ani,ca viata a existat intotdeauna cu mult inaintea noastra,a pamantenilor iar noi nu suntem decat o civilizatie umana poate chiar caraghioasa in fata prezumptivilor omuleti verzi,cu ochii lucitori,preluati impresiei noastre din filmele science fiction...
Ce varsta are Universul?Si...cine a fost intai...Dumnezeu sau acest univers?Atunci Dumnezeu de unde,din ce loc si-a infaptuit magnifica,uluitoarea,inegalabila Creatie?
Nu stim...nu putem sti nici noi si nici miile de sutele de generatii care ne vor urma,cand noi,cei de acum,vom fi gasiti drept marturie a unor timpuri antice,pentru cei de atunci asa cum si romanii si dacii si vestigiile lor sunt pentru cei de acum.
Daca Dumnezeu exista,si eu cred ca exista,atunci cine a fost inaintea Lui?Cine?

Articol postat de Adi Melicovici,colaborator blog INGERI,ASTROLOGIE,PARANORMAL

Un comentariu:

Anonim spunea...

Întrebarea asta mi-a pus-o odată şi băieţelul meu, pe când avea 7-8 ani!:)Desigur că nu am ştiut cum să îi explic ce înseamnă etern şi nesfârşit...pentru că nici eu nu am o imagine prea clară!:) Numai că noi, adulţii, am înţeles că unele lucruri trebuie să le luăm aşa cum ni se dau, până ce vom ajunge la înţelegere!